Müşteri Memnuniyeti Anketi

Değerli Müşterimiz,

Memnuniyetinizi ölçmek amacı ile hazırladığımız bu çalışmaya zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Doldurduğunuz anketi (0212) 477 99 50‘ye faks veya pazarlama@malkan.com.tr‘ye E-Posta ile gönderebilirsiniz.

Şikayet, problem ve dileklerinizle ilgili sizinle en kısa zamanda irtibata geçilecektir.

Not: Bu formu dilerseniz elektronik ortamda doldurabilir, dilerseniz aşağıdaki faks numarasına gönderebilirsiniz.
  • 1) Makinelerin zamanında teslim edilmesi Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    2) Makine teslimi sırasında makinenin çalışması ile ilgili verilen bilgi Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    3) Satış elemanlarımızın davranışlarından memnuniyet Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    4) Makinelerimizin kalitesinden memnuniyet Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    5) Servis isteklerinin zamanında karşılanması Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    6) Verilen servis hizmeti sonucunda problemin tam olarak çözülmes Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    7) Teknik servisimizin makine onarım süresinin yeterliliği Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    8) Teknisyenlerimizin size yaptığı açıklamaların yeterliliği Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    9) Teknisyenlerimizin genel hal ve tavırlarından memnuniyet Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    10) Garanti sonrası servislerimizden memnuniyet Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)
    11) Firmamızı ve makinelerimizi başkalarına tavsiye eder misiniz? Çok Yetersiz (1)Yetersiz (2)Orta (3)İyi (4)Çok İyi (5)